Nako El Örgü İplikleri İle Elden Ele Örgü Sosyal Sorumluluk Projesi - Ankara



     11 Kasım'da Ankara YDA Park Avenue Kahveci Hacıbaba'da, çok güzel bir etkinliğe katıldım.  Nako El Örgü Yünleri'nin başlattığı  "Elden ele örgü" sosyal sorumluluk projesi. Yaklaşık 240 örgü sever kadın ve blogger arkadaşların katıldığı bu etkinlikte ihtiyaç sahibi çocuklar için atkı, bere, kazak ördük. Çocuklar için yapılan bu projenin bir parçası olmak çok mutluluk vericiydi.
 

Benden önce İzmir ve Bursa'da iki hanımın başladığı örgüye ben devam ettim.
Örerken sohbetimize Kahveci Hacıbaba'nın ikramı çaylar ve kurabiyeler eşlik etti.


Etkinlik sonunda  sevgimizi katarak başladığımız örgülerimizi başka bir şehirde başka bir gönüllünün devam etmesi için teslim ettik.
 
Benim 65 numaralı atkımın, benden sonra hangi şehir ve hangi örgü sever arkadaşa gideceğini çok merak ediyorum.
 
Nako El Örgü İplikleri'ni bu projesinden dolayı tebrik ediyorum. Umarım yine tekrar ederler.

O güne ait fotoğrafları görmek isterseniz instagram ve facebook sayfalarına bakabilirsiniz.
 
#edeneleörgü  #nakoelörgüiplikleri

1 yorum: